تمدید گواهینامه‌های ISO 9001 و ISO 10002 شرکت مفاخر

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (مفاخر) برای پنجمین سال متوالی بدون عدم انطباق، توانست گواهینامه‌های استانداردهای بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 10002:2018   خود را تمدید کند.

به گزارش پایگاه خبری نت صاد شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیش از ۱۴ سال است که با هدف بهبود مستمر فرآیندها، کیفیت محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان، سیستم مدیریت کیفیت در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و تمدید گواهینامه های ISO 9001 وISO20002   را مستقر کرده و به بلوغ رسانده است.

 پس از ممیزی‌ داخلی سراسری که معاونت طرح و برنامه در مدت زمان ۱۰ روز  با هدف ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت، مطابقت رویه‌ها با الزامات استانداردهای ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۲ و ارزیابی و بهبود کارایی قابلیت‌های فرایندهای کسب‌‌‌و‌کار شرکت با همکاری تمامی واحدها و حمایت و تأکید مدیریت ارشد انجام داد، ممیزان شرکت بین‌المللی  SGS سوئیس که ارزیابی میزان انطباق پیاده‌سازی این سیستم را بر عهده داشتند پس از مصاحبه‌ها، بررسی مدارک و مستندات و فرآیندهای سازمان، نتیجه ارزیابی را بدون هیچ مورد عدم انطباق اعلام کردند.

گفتنی است، اعتبار و قابلیت اطمینان، بهبود کیفیت عملکرد، دسترسی به بازارهای جدید و مدیریت بهتر ریسک‌ها از جمله مزایای دریافت گواهینامه‌های استانداردهای بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان است که به شرکت‌ها کمک می‌کند عملکرد بهتری داشته باشند، رقابتی‌تر عمل کنند و اعتبار بیشتری نزد مشتریان داشته باشند.به گزارش پایگاه خبری نت صاد

آخرین اخبار
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *