شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (مفاخر) برای پنجمین سال متوالی بدون عدم انطباق، توانست گواهینامههای استانداردهای بینالمللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 10002:2018 خود را تمدید کند.
به گزارش پایگاه خبری نت صاد شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیش از ۱۴ سال است که با هدف بهبود مستمر فرآیندها، کیفیت محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان، سیستم مدیریت کیفیت در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و تمدید گواهینامه های ISO 9001 وISO20002 را مستقر کرده و به بلوغ رسانده است.
پس از ممیزی داخلی سراسری که معاونت طرح و برنامه در مدت زمان ۱۰ روز با هدف ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت، مطابقت رویهها با الزامات استانداردهای ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۲ و ارزیابی و بهبود کارایی قابلیتهای فرایندهای کسبوکار شرکت با همکاری تمامی واحدها و حمایت و تأکید مدیریت ارشد انجام داد، ممیزان شرکت بینالمللی SGS سوئیس که ارزیابی میزان انطباق پیادهسازی این سیستم را بر عهده داشتند پس از مصاحبهها، بررسی مدارک و مستندات و فرآیندهای سازمان، نتیجه ارزیابی را بدون هیچ مورد عدم انطباق اعلام کردند.
گفتنی است، اعتبار و قابلیت اطمینان، بهبود کیفیت عملکرد، دسترسی به بازارهای جدید و مدیریت بهتر ریسکها از جمله مزایای دریافت گواهینامههای استانداردهای بینالمللی سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان است که به شرکتها کمک میکند عملکرد بهتری داشته باشند، رقابتیتر عمل کنند و اعتبار بیشتری نزد مشتریان داشته باشند.به گزارش پایگاه خبری نت صاد
