تقدیر از همکاران مرد هلدینگ و شرکت‌ها در روز میلاد امام علی(ع)

تقدیر از همکاران مرد هلدینگ و شرکت‌ها در روز میلاد امام علی(ع)

روابط عمومی صاد

همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین، علی (ع) و روز پدر، در مراسمی با حضور محمد رضوان‌مدنی معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران و سرپرست هلدینگ صاد و تنی چند از مدیران عامل شرکت ها، از همکاران مرد هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد و شرکت‌های تابعه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد، همکاران هلدینگ و شرکت‌ها در این مراسم صمیمانه، دغدغه‌های خود را درخصوص مسائل مختلف شغلی خود شامل مأموریت‌ها، قراردادهای فی‌مابین بانک، هلدینگ و شرکت‌های تابعه و موارد دیگر مطرح کردند و رضوان‌مدنی دستورات لازم را برای پیگیری و رفع این دغدغه‌ها صادر کرد.

در این مراسم که در محل هلدینگ صاد برگزار شد، از هر مجموعه 2 تا 3 نفر به نمایندگی از سایر همکاران مرد مورد تجلیل قرار گرفتند.

سعید یوسفی‌اصلی، حمیدرضا حداد و حسین عسگری، همکارانی بودند که در این مراسم و به نمایندگی از همکاران مرد هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد، لوح تقدیر خود را از معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران و سرپرست هلدینگ دریافت کردند.

گفتنی است در ادامه این رویداد، رضوان مدنی با حضور در جمع همکاران مرد هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد، با اهدای شاخه گل از تلاش‌های آنان تقدیر و این روز مبارک را به ایشان تبریک گفت.

Tagged in :

اخبار مرتبط