تکمیل زنجیره ارزش صاد با تمرکز بر ارتباط با مشتریان

روابط عمومی صاد

مجمع عمومی سالیانه شرکت پیشگامان فناوری‌های نوین صاد، با حضور بازرس قانونی و نمایندگان سهامداران در محل این شرکت برگزار و تصمیمات لازم برای ادامه مسیر فعالیت این شرکت اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد، در ابتدای این مجمع و پس از رأی‌گیری، محمد رضوان‌مدنی، رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست هلدینگ به‌عنوان رئیس مجمع انتخاب شد. پس از آن، حسابرس قانونی شرکت، گزارش خود را ارائه کرد و به سوالات نمایندگان سهامداران پاسخ داد.

در ادامه این مجمع که پیش از ماه مبارک رمضان برگزار شد، محمدعلی بخشی‌زاده، مدیرعامل پیشگامان، گزارشی از فعالیت شرکت در در دوران مدیریتی خود و چالش‌های عملیاتی را ارائه کرد و از برنامه‌های خود برای ادامه فعالیت شرکت پیشگامان خبر داد. منصور شیخ الاسلام و مهرداد پورخیابی، دیگر اعضای هیأت‌مدیره نیز در این نشست، دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

رضوان‌مدنی در ادامه، با اشاره به برنامه‌های مدنظر هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد به‌عنوان بازوی اجرایی بانک صادرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، بر اهمیت تکمیل زنجیره ارزش شرکت‌های عضو گروه صاد اشاره و تاکید کرد: در خانواده بزرگ صاد، شرکت پیشگامان فناوری‌های نوین صاد مامور این است که در جهت توسعه کسب‌و‌کار خود و سایر شرکت‌های گروه صاد گام بردارد.

وی، دومین وظیفه این شرکت را گسترش خدمات سوی مشتری و راهبری مدیریت ارتباط با مشتریان اکوسیستم فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران دانست و افزود: در دنیای امروز، خدمات و محصولات مشتری‌پسند می‌توانند در بازار رقابتی، حرفی برای گفتن داشته باشند و از همین رو، شرکت پیشگامان باید به‌طور خاص بر ارتباط با مشتریان، دریافت نیازها و بازخوردهای آنان و برنامه‌ریزی جهت بهبود محصولات و خدمات و توسعه کسب‌و‌کار خود و شرکت‌های عضو گروه صاد اقدام نماید.

گفتنی است در پایان این مجمع، اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مکلف شدند در چارچوب ماموریت‌های درنظر گرفته شده حول محور توسعه کسب‌و‌کار خود و سایر شرکت‌های گروه صاد، برنامه‌های لازم را تهیه و ارائه کنند.

اخبار مرتبط