نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری، به صادرات رسید
نهمین اجلاس «استراتژی توسعه خدمات، تولیدات و صادرات شرکتهای برتر ایران» نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری را به بانک صادرات ایران اعطا کرد. همچنین بانک صادرات در این همایش موفق به اخذ «گواهینامهی استاندارد»، «جایزه بینالمللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارایه خدمات بانکی» از سوی اتحادیه اروپا و همچنین نشان زرین «برترین مدیریت روابط عمومی در خدمت رسانی و ارتباط با مشتریان» نیز شد.
به گزارش پایگاه خبری نت صاد، این همایش با محورهای فرصتهای تولید کالاهای مورد نیاز دستگاهها و پروژه ملی، اولویت دادن به تولید محصولات راهبردی و کالاهای اساسی و صادرات خدمات، بررسی راهکارهای ایجاد رونق تولید با استفاده از فناوریها، ظرفیتها و توانمندیهای شرکتهای دانشبنیان، بررسی راهکارهای عبور از تحریمها و استفاده از روشهای جایگزین در حوزه تولید کالاهای استراتژیک با حضور مقامات دولتی، نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران، فعالان و مدیران شرکتهای بزرگ تولیدی و صنعتی در محل مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
بانک صادرات ایران طی یک سال گذشته با اصلاح ساختارهای مالی و افزایش سرمایه، پیشبرد پلتفرمهای بانکداری دیجیتال، افزایش منابع سپردهای و ارتقای سایر شاخصهای عملکردی و استفاده از ظرفیتهای شعب داخلی و خارجی، شرایط مناسبی را برای حمایت از تولید و اشتغال و خدمات صادراتی فراهم کرده است.