پرداخت الکترونیک سپهر

لوگوی جدید شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

پرداخت الکترونیک سپهر در یک نگاه

«شرکت پرداخت الکترونیک سپهر» به عنوان یکی از ۱۲ شرکت دارنده مجوز  PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود که در سال ۱۳۸۶ و با نام «مبنا کارت آریا» تاسیس و آغاز به فعالیت کرد.

این شرکت در دی ماه ۱۳۹۷ با تغییر نام به «پرداخت الکترونیک سپهر» و همگام با توسعه زیرساخت‌های فنی و عملیاتی شرکت، تحولی شگرف را در ویترین دستاوردهای خود به ‌وجود آورد.

در سال ۱۳۹۹ با تغییر در ترکیب سهامداری شرکت، سهم بانک صادرات به میزان ۹۵ درصد افزایش یافت.

امروز، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با نام تجاری پاس، توانسته است با تلاش روزافزون جایگاه خود را به رتبه هشتم شرکت‌های PSP ارتقاء دهد.

خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

کارتخوان های سپهر

کارتخوان سپهر

ارائه‌ی انواع دستگاه‌های کارتخوان، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی و پایانه فروش (POS) در انواع:

  • کارتخوان ثابت
  • کارتخوان سیار (بی‌سیم) شامل دو گروه GPRS POS و wifi POS
  • کارتخوان اندرویدی با صفحه نمایشگری تمام لمسی و قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای مالی و حسابداری
  • کیوسک پرداخت 

اپلیکیشن پاسینو

اپلیکیشن پاسینو به‌عنوان یک پلتفرم جامع پرداخت، طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل قابلیت‌های پایه‌ای مانند کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض و … تا سرویس‌های ارزش افزوده‌ای مانند بیمه دیجیتال، خدمات گردشگری (خرید آنلاین انواع بلیط و رزرو اقامتگاه و هتل)، خدمات پزشکی آنلاین، و همچنین سرویس‌های مرتبط با فرهنگ و هنر است که با همکاری شرکای تجاری به کاربران ارائه می‌شود. این اپلیکیشن در حال حاضر در دو نسخه اندروید و تحت وب (مخصوص کاربران iOS) در دسترس عموم قرار دارد.

 

پاسینو
درگاه پرداخت اینترنتی سپهر

درگاه پرداخت اینترنتی​

درگاه پرداخت اینترنتی، یکی از پرطرفدارترین ابزارهای پرداختی است که برای دریافت و انتقال وجه در بستر وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به بیان ساده درگاه‌های پرداخت، یکی از ابزارهای پرداختی پرطرفدار هستند که برای انتقال وجه به صورت غیرفیزیکی و غیرحضوری کاربر دارند. کسب‌وکارهایی که محصولات و خدمات خود را در بستر وب سایت می‌فروشند برای دریافت هزینه کالا و خدمات خود، می‌توانند وب سایت خود را به یک درگاه پرداخت متصل کنند تا از طریق پایانه‌های بانکی هزینه محصول خود را دریافت کنند.

باشگاه مشتریان پاستو

باشگاه مشتریان سپهر یک برنامه وفاداری است که در اپلیکیشن پاسینو جهت قدردانی از کاربران و پذیرندگان با ارائه خدمات ویژه برای رفاه بیش تر ایجاد گردیده است.
در باشگاه پاس تو با انجام هر عملیات یا تراکنش، امتیاز دریافت نموده و از خدمات باشگاه پاس تو بهره‌مند می‌شوید.


ویژگی‌ها باشگاه مشتریان سپهر:

  • طرح‌های تشویقی
  • دریافت کدهای تخفیف
  • مشاهده عملکرد ابزار پذیرش
  • تبدیل امتیاز به ریال
  • جشنواره و قرعه‌کشی
  • فروشگاه‌ساز
  • ثبت و پیگیری درخواست
  • دریافت نیلن کارت
پاستو
نیلن کارت

پلتفرم نیلُن کارت

نیلُن کارت، پلتفرم خدمات اعتباری تخفیفی می‌باشد که قابلیت استفاده به صورت سازمانی و انفرادی را در تمامی سطوح فراهم می‌کند. زیرساخت منعطف این پلتفرم قابلیت استفاده از انواع ابزار پذیرش از جمله QR، بارکد، درگاه پرداخت کلوزلوپی و حتی کارتخوان را فراهم کرده است. از سایر ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به ارائه خدمات وام‌های خرد در قالب طرح BNPL و اتصال به هاب‌ اعتباری و سرمایه‌گذاری اشاره نمود.

دستاوردها و برجستگی‌های شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در راستای توسعه سهم بازار و سود‌آوری ضمن هدف گذاری میان مدت جهت قرارگرفتن در بین ۶ شرکت برتر صنعت پرداخت کشور با طراحی و تولید محصولات نوآورانه منطبق با تغییرات فناوری، این امید را دارد تا نقش مهمی در بهبود جایگاه بانک صادرات در جذب منابع ایفا نماید.

  • ارتقای سهم مبلغ کل تراکنش و کسب رتبه ۸ در صنعت پرداخت کشور ▲۰.۵۵%
  • رتبه نخست رشد در ابزارهای پرداخت اینترنتی تراکنش دار ▲%۱۰.۵۲
  • رتبه دوم رشد در شاخص سهم مبلغ تراکنش کارتخوان ▲ ۱.۱۴%
  • رتبه دوم رشد در شاخص سهم کارتخوان تراکنش‌دار ▲ ۱.۳۷%
  • رتبه سوم رشد در شاخص سهم ابزار فعال سیستمی کارتخوان ▲ ۱.۴۹%
  • کسب تندیس سه ستاره جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار
  • کاهش خطای پذیرندگی و کسب رتبه نخست در دو ماه خرداد و شهریور ۱۴۰۲
  • کسب عنوان شرکت دانش بنیان
  • کسب مجوز تولید نرم‌افزار و سخت‌افزار در زمینه فناوری اطلاعات
افتخارات

معرفی مدیران ارشد و هیئت مدیره

رئیس هیئت مدیره
مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره
عضو هیئت‌‌مدیره
عضو هیئت مدیره

تاریخچه شرکت

تاریخچه پرداخت الکترونیک سپهر

ترکیب سهامداری

ترکیب سهام‌داری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

مأموریت، چشم‌انداز و استراتژی‌ها

ماموریت:

تبدیل شدن به انتخاب اول مشتریان برای پرداخت‌های هوشمند و یکپارچه سازی خدمات پرداخت با سبک زندگی دیجیتال جامعه

چشم انداز:

فراهم‌سازی خدمات پرداخت الکترونیک ایمن، سریع و قابل اطمینان برای تمامی کاربران و کسب و کارهای نوآور

ارزش‌ها:

یک سازمان قابل اعتماد، قانون‌مدار، شفاف و مشتری مدار باشیم.

چشم انداز و ماموریت ها