بانک صادرات به هلدینگ صاد نگاه ویژه‌ای دارد

بانک صادرات به هلدینگ صاد نگاه ویژه‌ای دارد

دکتر مهرداد رضایی، مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران ضمن تاکید بر نگاه ویژه‌ی مدیریت ارشد بانک صادرات ایران نسبت به هلدینگ صاد، اقدامات و حمایت‌های بانک از هلدینگ در ماه‌های اخیر را ثمربخش توصیف و تاکید کرد که تحولات و پیشرفت‌های خوبی در خانواده‌‍‌ی صاد رخ داده است.

بانک صادرات به هلدینگ صاد نگاه ویژه‌ای دارد

بانک صادرات به هلدینگ صاد نگاه ویژه‌ای دارد

بانک صادرات به هلدینگ صاد نگاه ویژه‌ای دارد

اولین حضور مستقل هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد و شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ در هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی تهران بهانه‌ای شد تا در گفتگویی با دکتر مهرداد رضایی، مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران به ابعاد مختلف این حضور بپردازیم.
دکتر رضایی، در گفتگو با پایگاه خبری نت صاد، شرایط هلدینگ صاد و توانمندی‌های حاصل شده در خانواده‌ی این هلدینگ را مطلوب و شایسته توصیف کرد و اقداماتی که بانک در راستای حمایت از هلدینگ و شتاب‌بخشی به حرکت خود در مسیر بانکداری هوشمند انجام داده را بر شمرد.
مشروع این گفتگو که پس از بازدید کامل دکتر رضایی از توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای شرکت-های خانواده صاد انجام شده را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

دستاوردهای صاد کاملاً محسوس است

دکتر سیفی با نگاه آی‌تی محور و تغییر وارد این مجموعه شدند. اقداماتی هم که ایشان انجام داده‌اند، موید این نکته است. وقتی خود بنده وارد هلدینگ صاد شدم، ماموریتی که به بنده و دیگر مدیران ابلاغ شد، در همین راستا و مبتنی بر افزایش همبستگی و تعامل هلدینگ و بانک بود. البته تاکید زیادی هم بر انتقال دیدگاه و سیاست بانک در حوزه بانکداری هوشمند به بدنه هلدینگ صاد داشتند.
خوشبختانه با تغییرات مدیریتی خوبی که در هلدینگ صاد صورت گرفت و متکی به نیروهای زبده‌ای که جذب شدند، پیشرفت‌ها و تحولات بسیار شایسته‌ای محقق شد. این دستاوردها کاملاً محسوس و قابل درک هستند، کما اینکه در نمایشگاه اخیر نیز مصادیق آن به خوبی قابل مشاهده بود.
پیش از این، هلدینگ صاد در قالب غرفه‌ی بانک صادرات در نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کرد و این سبک از حضور موجب می‌شد تا اقدامات و فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه به صورت کامل دیده نشود، اما با هماهنگی‌های صورت گرفته، ابتدا قرار شد این حضور به صورت پنجاه پنجاه بین هلدینگ صاد و بانک تقسیم بندی شود که خوشبختانه در نمایشگاه صنعت مالی تهران، تبدیل به حضور مستقل و پرقدرت هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه آن شد. با عنایت به حضور پررنگ و شایسته‌ی صاد در نمایشگاه مذکور، امیدوارم در آینده هم این مسیر تداوم داشته باشد.

شتاب گرفتن حرکت صاد با به‌کارگیری مدیران ارشد بانک در شرکت‌های زیرمجموعه

یکی از راهبردهای اصلی ما در راستای هم‌افزایی بیشتر و تسریع در روند تحول، به‌کارگیری مدیران ارشد و باتجربه بانک در جایگاه‌های کلیدی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صاد بوده است. این اقدام، تعامل و هم‌فکری میان هلدینگ صاد و بانک را به شکل چشم‌گیری افزایش داده است.
این هم‌افزایی منجر به وقوع اتفاقات بسیار مثبت و نوآورانه‌ای شده است. به عنوان مثال، کالکوی شرکت پیشگامان که یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات است، با بهره‌گیری از تجربه و دانش مدیران مشترک، توانسته است گام‌های مؤثری در توسعه راهکارهای نوین بردارد. همچنین، پاسینوی شرکت پاس که در زمینه خدمات پرداخت فعالیت می‌کند، نمونه دیگری از این دستاوردهاست. علاوه بر این موارد، شاهد ظهور و توسعه دیگر فناوری‌های نوین در مجموعه هلدینگ هستیم که همگی ریشه در این هم‌فکری و انتقال تجربیات دارند.
نتیجه مستقیم و ملموس این اقدام و دیگر اقدامات مثل اعتمادکردن به هلدینگ صاد و بازگذاشتن دست مدیران آن در حوزه‌ی برندسازی و تبلیغات که حضور مستقل صاد در این نمایشگاه مصداقی از آن است، باعث شتاب گرفتن حرکت این مجموعه به سوی تحول دیجیتال شده است.
باید اذغان کرد که با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و تجربه مدیران ارشد، ما در حال گذار از یک مدل سنتی به یک اکوسیستم دیجیتال هستیم که خدمات نوین و کارآمدتری را به مشتریان ارائه می‌دهد و در این میان خانواده بزرگ صاد، نقش بزرگی در تحقق این مهم دارند.

ضرورت استفاده از فرصت‌های طلایی حضور موثر در نمایشگاه‌ها

در دنیای رقابتی امروز، حضور مؤثر در نمایشگاه‌ها یک فرصت بی‌نظیر است که نباید به سادگی از دست برود. نمایشگاه‌ها به ما این امکان را می‌دهند که در یک فضای متمرکز، آخرین دستاوردها و خدمات خود را به مخاطبان، مشتریان بالقوه و شرکای تجاری ارائه دهیم. این رویدادها همچنین فرصت‌هایی طلایی برای شبکه‌سازی، بازاریابی و برندسازی هستند. برای هلدینگ صاد، که مجموعه‌ای از شرکت‌های متنوع و پویا در حوزه‌های مختلف است، این فرصت‌ها از اهمیت مضاعفی برخوردارند. ما می‌توانیم هم‌افزایی میان شرکت‌های زیرمجموعه را به نمایش بگذاریم و تصویری جامع از قدرت و توانمندی‌های هلدینگ ارائه دهیم.
با توجه به تعدد شرکت‌ها و رویدادها، پیشنهاد می‌کنم هلدینگ صاد با هماهنگی کامل با روابط عمومی بانک صادرات ایران، یک تقویم نمایشگاهی جامع تهیه کند. این تقویم، شامل تمام نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه‌های فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه خواهد بود. با داشتن چنین تقویمی، می‌توانیم از تداخل شرکت‌ها در رویدادهای مشابه جلوگیری کنیم و منابع را بهینه تخصیص دهیم.
علاوه بر این، با تدوین تقویم نمایشگاهی، برنامه‌ریزی لازم جهت بهره‌مندی شایسته از ظرفیت‌های نمایشگاه‌ها شکل می‌گیرد. یعنی می‌توانیم از مدت‌ها قبل برای حضور در هر نمایشگاه خاص، اهداف مشخصی تعیین کنیم، بهترین محصولات یا خدمات را برای ارائه انتخاب کرده، و تیم‌های متخصص را برای حضور آماده سازیم. همچنین چنین رویکردی به ما این امکان را می‌دهد که با حضوری هدفمند و قدرتمند در نمایشگاه‌ها، حداکثر بازدهی را از این سرمایه‌گذاری به دست آوریم و گامی بلند در مسیر توسعه و پیشرفت هلدینگ صاد و بانک صادرات ایران برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بانک صادرات به هلدینگ صاد نگاه ویژه‌ای دارد